SAGE PŘICHÁZÍ S PRVNÍ TELEVIZNÍ KAMPANÍ V ČESKÉ REPUBLICE

Sage přichází s první televizní kampaní v České republice  

Značka zdůrazňuje (nejen) svým zákazníkům „Grilování je vášeň a káva je styl!“

Značka Sage, která na český trh vstoupila v lednu 2018, přichází se svou televizní kampaní. Ve třech spotech, které budou nasazeny od května na stanicích Prima Group a Nova Group, Sage zdůrazňuje, že káva není pouze nápojem a grilování je víc než jen příprava jídla.

Spoty jsou výsledkem úzké spolupráce mezi produkční společností Filmprojekt a společností FAST ČR, která Sage zastupuje exkluzivně na českém, slovenském, maďarském a polském trhu. Koncept vychází z claimu „Art of Kitchen“, vystihující dlouholeté snažení této prémiové značky malých kuchyňských spotřebičů o povýšení gastronomie v běžné domácnosti na vyšší – až uměleckou – úroveň.

Spoty promují automatický pákový kávovar Sage – nejvyšší model BES990 Oracle Touch a druhý představuje kontaktní elektrický gril BGR840. Ve videích tvůrci „útočí“ na všechny smysly diváka, přičemž celkový dojem ještě umocňují tóny sborového zpěvu.

„Chtěli jsme poukázat na to, že produkty Sage svojí vysokou kvalitou, jednoduchou obslužností a designovým vzhledem povyšují přípravu jídel a nápojů na novou úroveň. A to jak z hlediska chuti, vůně, vizuálního výsledku, tak pocitu, který máte při jejich používání. Proto tvrdíme, že káva je vyjádřením individuality a stylu člověka a grilování je prostě vášeň doprovázená symfonií vůně a chuti,“ představuje novou kampaň Lukáš Toula, produktový manažer značky Sage ze společnosti FAST ČR, která pro spoty připravovala i scénář.

Spoty značky Sage budou nasazeny od 11. května na stanicích Prima Group a Nova Group. Navazují na „sponzor pořadu“ klipy, které v dubnu rámují pořad Události na programu České televize a také online kampaň, bannery, branding a tištěnou i vkládanou inzerci.

Nové reklamní TV spoty značky Sage si můžete prohlédnout zde:

Gril: https://www.youtube.com/watch?v=5kG3DxhlJ8Y

Kávovary: https://www.youtube.com/watch?v=9cAbvw6EK8Y